Jom SaMA2 Kita MengiNgati ALLAH

Hidup Adalah Perjuangan Yang Tidak Pernah Henti...

Ukhwah Kerana Allah

Monday, August 29, 2011

Salam Lebaran- saya nak ucapkan selamat hari raya kepada........

Assalamualaikum.. apa khabar jejak Qi? Semoga berada dalam keadaan sihat sejahtera.  1 Syawal 1432H...telah tiba, Ramadhan telah pergi meninggalkan kita lagi.. Semoga amalan kita diterima Allah swt..Alhmadulillah.. dengan berkat bulan Ramadhan, moga2 kita mendapat keredhaan, keampunan dan kebebasan daripada azab neraka.. Ameen...

Pada kesempatan ini, Qi memohon ampun dan maaf kepada semua sahabat sahabat yang mengenali diri Qi sejak Qi kecil hingga ke hari ini. Buat mak dan ayah tersayang, selamat menyambut hari raya. Alhamdulillah pada tahun ini, lahir lagi seorang insan kecil, Hannah Izzati Mohd Ashraffuddin, semoga dengan kehadiran anak buah tersayang akan bertambah seri lagi keluarga kita.
Selamat hari raya aidilfitri diucapkan kepada famili tersayang especially, kakak , abang, and adik2 serta anak2 buah yang comel..

Buat sanak saudara, sepupu sepapat yang ramai, yang sudah pulang ke kampung.. terima kasih atas kemeriahan pada malam syawal ini.. moga tak mengganggu jiran tetangga, ingat2 di hari raya.. malam raya, semua orang sedang bergembira, namun masih ada yang terluka.. ^^, kak cik tiqah yang akan melanjutkan pelajaran ke Jordon pada 9/9/2011.. kak jad doakan selamat mengembara dalam mencari ilmu utk mencapai keredhaan-Nya .. buat saudaraku yang berada jauh di mata, yang dekat  sama ada di Malaysia dan di luar negara.. selamat hari raya! :)

Pada kesempatan ini juga, Qi ingin mengucapkan selamat hari raya kepada semua sahabat Qi , pelajar Bimbingan dan Kaunseling, 2010/2011 UPSI, especially zira and kak tiah.. segala tingkahlaku, dan kata2ku yang membuatkan kalian terasa ampun dan maaf dipinta... I love both of you :) my beloved friends..

Tak lupa juga kepada semua sahabat 5 Sains Tulen di SMKTM, especially to hafizah and husna, awak  berdua memang sahabatku yang sangat baik.. jad minta maaf  banyak sangat2 ..huhu.. atas segala kesilapan dan kekurangan diri..
Kenalan-kenalanku di Kem PLKN, Seri Negeri ,Langkawi (KLSN) , jurulatih-jurulatih.. selamat hari raya maaf zahir dan batin, daripada Ketua Kompeni Wirawati Delta - 

Buat teman2 dan sahabatku di SMKP, twin- miza and zila.. (kakak dan adik) , klik 7 sahabat- kakak,adik, husna, hafizah, faizah, farhana, myra --- mona, piqah, farahin, izzati, marsita, along dan lain2..
buat kakak dan adik, maaf sangat2 sebab muntah dalam kereta hari tue. I'm so sorry for wrongdoing since past until now..

Buat rakan2 cikgu di Cendekiawan Educare, kak ton, kak mira,kak chik, solehah, kak sri, kak ojie, kak liza kedah, kak liza kelantan, kak suria, husna, twins, mak ngah, kak eida, kak eida 2, kak farihan, isma, ika, yus, kak nadia, kak wak, kak aya, kak dina, kak ina, kak ida PPJ, hisyam, shahir, annas, farah, balqis, sue, dan tak lupa juga buat semua anak2 didik.. ustazah minta maaf atas kekurangan ustazah dalam menyampaikan ilmu buat anak2 ustazah yang disayangi.. moga membesar menjadi anak yang soleh dan solehah- maaf dipinta sepanjang 4 bulan bersama di bumi pentarbiyahan..

Tak lupa juga kepada semua tenaga pengajar di SKTM,SKP, SMKTM, SMKP, UPSI - terima kasih atas segala tunjuk ajar--- Maaf dipinta , Ampun diberi.. :) terima kasih teachers kerana mengajar saya, tak jemu melatih saya hingga ke hari ini.. :)


Lastly, buat sahabat-sahabat maya, dan semua yang mengenali diri saya,Qi mohon maaf atas kekurangan dalam penulisan, Qi berlindung daripada menjadi dusta atas tulisan sendiri.. :) 


banyak pulak aku merepek di malam satu syawal ni.. agak2 esok ada dapat duit raya yg banyak tak?? =)
salam kasih sayang
-Qaseh Irsalena-
1 Syawal 1432H/30-Ogos 2011



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...