Jom SaMA2 Kita MengiNgati ALLAH

Hidup Adalah Perjuangan Yang Tidak Pernah Henti...

Ukhwah Kerana Allah

Friday, September 7, 2012

Syukur

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...

Alhamdulillah.. Terima kasih Ya Allah.. aku bersyukur 
atas nikmat- nikmat yang Engkau berikan..

YA ALLAH YA RABB..

Terima kasih Ya ALLAH.. 

kerana memberi ruang kepada diriku untuk terus bernafas dan terus menyedut oksigen pada hari ini..

kerana memberi aku peluang untuk terus melangkah dan meneruskan perjuangan ini..YA ALLAH berikan aku kekuatan dan istiqamah dalam perjalanan ini... untuk aku bersama-sama menyemarakkan energy positif dalam alam ini..

YA ALLAH... TERIMA KASIH YA ALLAH....


                                                       AKU SAYANG PADAMU......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...