Jom SaMA2 Kita MengiNgati ALLAH

Hidup Adalah Perjuangan Yang Tidak Pernah Henti...

Ukhwah Kerana Allah

Tuesday, January 1, 2013

Afirmasi Positif 2013

                                                                      RINDU SYAHIDMU

TAHUN BARU 2013
(AFIRMASI-AFIRMASI POSITIF)

Sahabatku yang Great.
Semoga tahun baru 2013 adalah tahun keberkatan  jiwa untuk ikhlas dan pandai bersyukur, tahun kesihatan fizikal , tahun semangat untuk memberi dengan cinta dan hati yang besar dalam memaafkan.

Afirmasi menjadikan hidup kita bukan saja baik tapi indah. Keindahan yang terpancar dari jiwa dan fikiran yang selalu positif. Saya memantulkanya setiap pagi dengan keyakinan bahawa " Allah tergantung persepsi hamba-hamba-Nya". Jadi, positiflah, maka semuanya akan menjadi positif

Terima kasih Ya Allah 2013 ini
Saya sihat, saya bahagia, saya kaya, saya pemaaf, saya bermanfaat, saya dimaafkan, saya sabar, saya sukses, saya ikhlas, saya berubah, saya bahagiakan keluarga.

Maka itu semua akan memantul kepada kita sendiri, siapkan diri utk menjadi Great. 


Selamat tahun baru sahabatku, semoga semua harapan, doa dan keyakinan baikmu tercapai di tahun ini.


You Are Amazing,
Alhamdulillah Ya Allah..
I Love You,
Thank You..

I miss YOU.
Allahu rabbi.
Kekasihku Yang teragung!

May Allah forgive me..


Terima kasih Ya Allah 2013 ini

Saya sihat, saya bahagia, saya kaya, saya pemaaf, saya bermanfaat, saya dimaafkan, saya sabar, saya sukses, saya ikhlas, saya berubah, saya bahagiakan keluarga.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...