Jom SaMA2 Kita MengiNgati ALLAH

Hidup Adalah Perjuangan Yang Tidak Pernah Henti...

Ukhwah Kerana Allah

Monday, September 19, 2011

I ken, You ken, Malaysia Boleh!!!

Assalamualaikumm... apa khabar semua? harap-harap sentiasa sihat la yea.. dah lama Qi tak post entri di dalam blog ni, hari nie rasa nak tulis plak, ntahla kadang-kadang rasa nak tulis, tapi tak tahu nak tulis apa, mungkin ada banyak sangat perkara yang dikongsikan hingga tak tahu nak tulis apa kan.. hehehe..

Alhamdulillah, minggu ini sudah minggu kedua Qi di bumi ini, di UPSI... tak sabar rasanya nak habiskan semester ini dengan secepat mungkin, itulah yang aku rasakan..sempena hari Malaysia yang lalu, 16 Sept 2011, Jumaat - cuti umum - so, kuliah pun tak da.. rasanya macam lama jer cuti walhal sehari je..


Bila dah masuk kuliah ni kan, rindu  plak kat famili di kampung. mana la taknya, cuti semester yang lalu 4 bulan - selama 4 bulan Qi kerja, di Putrajaya.. Lebih kurang 2 weeks je tinggal d rumah sebelum raya Aidilfitri dan daftar kuliah 11/Sept.. huhu.. -----> homesick <----- ish3.. kesiannya... 

Tapi sekarang dah 2 minggu di sini, alhamdulillah..dah okie.. pelik kan..

Apa2pun pada semester ini, Qi mengharapkan semua tugasan yang diberikan oleh pensyarah dapat diselesaikan dengan awal .. Fuhh.. last week , minggu yang agak memenatkan mana taknya... bila dengar assigmnent nak kena submit pada minggu ke 4.. bukan satu.. tapi mostly. semua subjek minggu ke-empat..hehehe.. buat plak kita orang yang 1st kena bentang.. so must ready awai la.. tapi hari ni.. alhamdulillah.. okie .. I ken, .. you ken.. Malaysia boleh!!..

Lastly, I hope I can enhance my knowledge! and rajin2 studi.. Mak ayah.. kakak.. and semua.. doakan saya berjaya yea. ILovEyou.. :)

sweetie, QI

nice pic .. tu bunga yg diambil time pesta bunga antarabanga di Presint 2..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...