Jom SaMA2 Kita MengiNgati ALLAH

Hidup Adalah Perjuangan Yang Tidak Pernah Henti...

Ukhwah Kerana Allah

Thursday, September 26, 2013

Acik - aku Cinta Kamu



Siri 1 : bersama ACIK'13 - Aku cinta Kamu..
Semoga mereka mendapat sesuatu..mungkin kita  mengharapkan semua itu berubah seperti yang kita inginkan..
tapi yang akan menggerakkan hati mereka adalah Dia.. kerana Dialah pemilik dan pemegang hati..
Mungkin pada saat, ini masa ini dan esok dia belum berubah..
tapi, mungkin satu hari  nanti...Selepas sebulan, 3 tahun.. or 20 tahun akan datang, dia akan berubah..siapa tahu kan...?
Kita hanya mampu melakukan yang sebaik mungkin... bersama-sama mencipta bekalan.. dan in sha Allah.. semoga anak-anak yang terpilih, yang Allah temukan kita pada hari ini... adalah yang terbaik..
Siapapun diri kamu, saya tetap menerima dan sayang kamu seperti yang lain..
Saya takkisah tentang siapa kamu pada masa lepas.. cuma.. kita masih ada masa untuk berubah.. Time to change! Time to action!.. You are the best among the best! Aku cinta KAMU.. 
Semoga menjadi murid, anak dan hamba yang solehah, muslih..
In sha Allah.. kerana kamu ada Tuhan yang senantiasa sayangkan diri kamu..

Janganlah kamu bersedih, di saat dia tidak menjadi seperti yang kamu inginkan setelah kamu berusaha,
dan janganlah kamu bangga dia menjadi seperti yang kamu inginkan setelah usahamu itu,
kerana yang membuka Pintu Hidayah itu adalah Tuhan yang Maha Penyayang.

Salam kasih sayang.. 
Cikgu Siti =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...