Jom SaMA2 Kita MengiNgati ALLAH

Hidup Adalah Perjuangan Yang Tidak Pernah Henti...

Ukhwah Kerana Allah

Thursday, September 26, 2013

bersama Buddy



Masih berbaki 6 minggu di bumi ini, bumi pentarbiyahan untuk bakal murobbiah..
Puteri-puteri yang ada sudah memikirkan..
nanti Qi pergi, kami nak kongsi dengan siapa..
Boleh tak stay di sini..
Rasa tak sabar nak tunggu perjumpaan kita malam seterusnya..
Banyak perkara yang kami nak kongsikan bersama-sama dalam kumpulan ini..

Boleh jangan tinggalkan kami..


Erm.. kamu ni..
Sudah memikirkan saat perpisahan,
hargailah moment yang kita ada sekarang..
saya minta kita berkongsi kamu gelak-gelak..
ada sesuatu yang melucukan ke?..
=)

mungkin satu masa aku akan rindukan semua ini..
hmm.. tu la..kalau nak sayangkan orang..jangan terlalu sayang, kalau pergi sakit nanti..
musuh jangan dicari..hehehe.
pandailah handle emosi sendiri.. ntah2 tak sempat pun nak fikirkan tentang semua ni.
apa2pun kamu tetap sebahagian daripada mereka yang hadir dalam skrip perjalanan saya menuju Dia..
Dan kamu juga akan menjadi saksi atas setiap apa yang saya lakukan..
Semoga setiap saat,minit,jam kita bersama bukanlah sesuatu yang sia-sia..


La tahzan

Setiap pertemuan ada perpisahan,
Setiap yang hidup pasti akan mati,
Setiap yang datang pasti akan pergi,
Setiap yang hilang pasti ada pengganti,
Satu hari nanti, kamu akan jumpa pengganti yang lebih baik daripada saya..

Cuma masa dan penerimaan kita terhadap sesuatu itu
yang membezakan diri kita dengan yang lain,
Perlukah untuk nampak diri kita berbeza dengan diri lain..?
Apa yang penting.. sejauh mana kita menerima diri kita..bukannya orang lain..

Semoga diberi kekuatan,
Pasti dengan rahmat dan kasih sayang Tuhan,
Kamu akan sentiasa menjadi manusia bahagia dan gembira,
Di sini dan sana,
In sha Allah.

kita masih ada masa

Salam kasih sayang
QI.

Jangan terlalu excited.. pesan pada hati.. tapi..hari ni semangat sangat.. terexcited sudah, sebab ada orang senyum pada saya..
Itukan kuasa senyuman.. percayalah manusia memang perlukan penghargaan.. senyum pun boleh! Keep in touch.

ingat tarikh ni.. 27 September 2013, 8.46 am..hari jumaat (salam sayyidul Ayyam) aku akan  ingat tarikh dan masa ni.. dia senyum pada saya kan.. sebelum ni.. senyum tak berbalas.. tapi, hari ni orang tu yang mulakan dulu.. Ok.. ^___ ^ internship habis nanti.. dah tak dapat  melihat wajahnya.. yang sweet sour tu.. oh My Allah.. Sorry..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...